آنتی‌ویروس, آموزش کامپیوتر, ترفند ویندوز

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط morteza

 

آموزش کامپیوتر, بدافزارها

چه نرم‌افزارهایی باید از روی ویندوز پاک شوند؟

تشخیص این‌که کدام یک از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی ویندوز بایستی Uninstall شوند، گاهی برای کاربران مبتدی مشکل است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک یاری‌رسان کوچک و کم‌حجم بپردازیم که شما را در تشخیص نرم‌افزارهایی که بهتر است از روی سیستم حذف شوند یاری می‌کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

 ترفند ویندوز, رجیستری ویندوز

صفحات آبی، مشكلات هنگام بوت و فریز شدن برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین مشكلاتی به شمار می‌رود كه در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود و تنها راه خلاصی از آنها نیز راه‌اندازی مجدد رایانه است. همان‌طور كه می‌دانید راه‌اندازی دوباره رایانه در این شرایط نیز مشكلات مربوط به خودش را دارد كه برخی آنها عبارت است از: ذخیره نشدن و ناتمام ماندن كارهای در حال انجام و به‌هم ریختگی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارد‌دیسك.

علاوه بر اینها، مشكل بسیار بزرگ دیگری نیز وجود دارد...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط morteza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 323
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1