تلفن همراه اضطراری,ساخت تلفن همراه اظطراری

تلفن همراه اضطراری که با باتری قلمی کار می‌کند
نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی 2013 در لاس‌وگاس ، یک تلفن همراه کم قدرت اضطراری را معرفی کرده که با باتری قلمی که رایج‌ترین پیل در جهان است، شارژ می‌شود.
بنا بر اعلام شرکت دستگاه‌های الکترونیک متحرک SpareOne که سازنده این تلفن همراه است، کاربران تنها باید یک پیل قلمی را در پشت تلفن همراه قرار داده و تا 10 ساعت با آن مکالمه کنند....



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:تلفن همراه,موبایل,گوشی,اضطراری,تماس,
ارسال توسط morteza

 

 مشاهده افراد از پشت دیوار ۳۰ سانتی‌متری با کمک WIFI
محققان موفق به مشاهده حرکت افراد از پشت دیواری به ضخامت ۳۰‌ سانتی‌متر با استفاده از تکنولوژی ‘وای فای’ شدند.
تا امروز از تکنولوژی ‘وای فای’ در زمینه‌های ارتباطی استفاده گسترده‌ای شده است ولی این اولین باری است که از این فناوری برای مشاهده حرکت افراد از پشت دیوار استفاده می‌شود.

تکنولوژی وای فای,تکنولوژی هاي جدید,اختراعات جديد

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:wifi,دیدن پشت دیوار,دیوار,
ارسال توسط morteza

 

رایانه,لپ‌تاپ,نوت بوک,تبلت‌ها,کم صداترین رایانه جهان,اختراعات جدید

با ساکت‌ترین رایانه جهان آشنا شوید!
صدای تولید شده در کم صداترین رایانه جهان کمتر از 11 دسی بل معادل یک دسی بل بالاتر از آستانه شنوایی انسان است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:رایانه,کامپیوتر,سکوت,ساکت,بی صدا,بدون صدا,
ارسال توسط morteza

 

سوکت پنجره ای,کاربرد سوکت پنجره ای,سوکت پنجره ای چیست

سوکت پنجره ای که انرژی خورشیدی ایجاد می کند
تولید انرژی الکتریسیته بوسیله سوخت های فسیلی روشی قدیمی گشته است. انرژی خورشیدی انرژی آینده است. با آه وکیاهو سانگ مفهوم سوکت پنجره ای را طراحی نموده اند. آنچه بواقع یک شارژر خورشیدی کوچک است که می تواند به شیشه پنجره متصل شود.
پنل شیشه ای در نور خورشید قرار می گیرد و می تواند 1000mAh یک باطری را شارژ نماید. یک خروجی الکتریکی در پیشنه هر وسیله همچون یک گوشی یا هر گجت کوچک وجود دارد که به پریز متصل می شود و شارژ مجدد می گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:انرژی,جذب,سوکت,
ارسال توسط morteza

 

فلش ممـوری, پارتیشن بندی دیسک سخت

فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید، در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید را بشما آموزش خواهیم داد ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:کامپیوتر,اموزش,فلش,مموری,جالب,کاربرد,
ارسال توسط morteza

برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت. مهم نیست که شما کاربر ویندوز هستید یا مکینتاش. تمام چیزی که به آن نیاز خواهید داشت، نصب افزونه Chrome Remote Desktop است. ....

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:دسترسی,کنترل,کامپیوتر,راه دور,
ارسال توسط morteza

 

ادغام فایل های mp3, ویندوز

ادغام فایل های MP3 با یکدیگر به وسیله ی CMD

در صورتی که نیازمند این باشید تا چند فایل MP3 را با هم ادغام کنید، احتمالاً سریعاً به دنبال یک نرم‌افزار جانبی مناسب برای این کار خواهید گشت. اما جالب است بدانید به وسیله‌ی Command Prompt ویندوز می‌توانید تنها با یک خط دستور ساده، دو یا چند فایل صوتی MP3 را به هم ادغام کنید. به عنوان مثال اگر دو آهنگ در اختیار داشته باشید و بخواهید آن‌ها را ادغام کنید، با این روش یک فایل خروجی نهایی خواهید داشت که در آن ابتدا آهنگ اول پخش شده و پس از اتمام آهنگ اول، آهنگ دوم شروع به پخش شدن می‌کند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 / 4 / 1392برچسب:ادغام,چسباندن,فایلصوتی,mp3,فایل,
ارسال توسط morteza

 

ویرایش زیرنویس, ترفندهای کامپیوتری

ساخت و ویرایش زیرنویس به وسیله‌ی Notepad

در صورتی که اهل دیدن فیلم و سریال باشید حتماً با زیرنویس‌هایی که به صورت یک فایل جداگانه در کنار فایل ویدیویی قرار می‌گیرند آشنایی دارید. این فایل‌ها، در اصل یک فایل متنی (عموماً با فرمت SRT) هستند که شامل متن زیرنویس‌ها و زمان‌بندی‌ نمایش آن‌ها هستند. شما می‌توانید به آسانی این زیرنویس‌ها را توسط Notepad ویندوز و یا هر ویرایش‌گر متن دیگری ویرایش کرده و یا خودتان یک فایل زیرنویس جدید تولید کنید. در این ترفند به نحوه‌ی چگونگی انجام این کار خواهیم پرداخت. با این روش می‌توانید به آسانی یک فایل زیرنویس انگلیسی را به فارسی ترجمه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 / 4 / 1392برچسب:ترجمه,زیرنویس,فیلم,
ارسال توسط morteza

 

محافظت از حريم خصوصي آنلاين, تلفن همراه

اگر در تلفن همراه خود از رمز عبور استفاده نمي‌كنيد، نخستين گام را در حفظ حريم خصوصي خود برنداشته‌ايد؛ اقدامي ساده كه مي‌تواند جلوي مشاهده تصاوير، عكس‌ها، پيامك‌ها و نرم‌افزارهاي مهم‌تان را بگيرد. اگر رمز عبور براي هر گجت و نرم‌افزار خود نداريد، پس مخاطب اين مطلب هستيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 / 4 / 1392برچسب:امنیت,حفاظت,نت,اینترنت,
ارسال توسط morteza

 

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه می توانید از وارد شدن کاربران دیگر در ویندوز خود و زمان ورود کاربران مطلع شوید. درواقع اگر کسی هم تلاش کرده باشد به اکانت شما وارد شود و نتوانسته باشد هم در اینجا ثبت خواهد شد. این آموزش هم در سیستم خانگی هم در سیستم شبکه کاربرد دارد.

وارد شدن کاربران, ورود به ویندوز



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 / 4 / 1392برچسب:ترفند,ورود به ویندوز,ویندوز,اموزش,کامپیوتر,
ارسال توسط morteza

 

پسورد فیس بوک, تغییر رمز فیس بوک

آیا می دانستید که شما می توانید با ۳ پسورد مختلف به حساب فیس بوک خود لاگین کنید؟ با اینکه بقیه اکانت های آنلاین فقط از یک پسورد استفاده می کنند اما فیس بوک به شما اجازه می دهد تا با ۳ پسورد مختلف به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

کاربران بسیار کمی از این ترفند باخبر هستند و بقیه کاربران با مطالعه این مطلب حتما سورپرایز خواهند شد. فیس بوک به ۳ شکل زیر پسورد شما را قبول خواهد کرد: .....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 / 4 / 1392برچسب:face book,فیس بوک,ترفند,پسورد,رمز,امنیت,اموزش,
ارسال توسط morteza

 

فلش,فلش مموری,فلش مموری یک بار مصرف


گاهي اوقات نياز به داشتن يک عدد حافظه فلش ساده، درست مانند نياز به داشتن يک عدد چسب زخم، ضروري است. ....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza


در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید در صفحه‌ی ورود به حساب‌های کاربری ویندوز و پیش از وارد کردن نام کاربری و پسورد، پنجره‌ی Command Prompt ویندوز را باز کنید. ااگر با CMD ویندوز آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که دستیابی به این پنجره پیش از ورود به محیط ویندوز، آن هم با دسترسی Administrator یعنی دسترسی به همه‌چیز! از این رو، تیتر این ترفند را می‌توان «ایجاد یک راه مخفی در سیستم قربانی به منظور تغییر رمز عبور و ورود به ویندوز» دانست، چرا که اگر این کار را در یک سیستم انجام دهید، از این پس می‌توانید به صورت مخفیانه رمز عبور حساب‌های کاربری را تغییر دهید، حساب کاربری جدید بسازید و حتی در همان صفحه‌ی Lock، فایل‌های اجرایی نظیر نرم‌افزارهای مختلف را نیز باز کنید. با این ترفند می‌توانید به نوعی یک Backdoor ایجاد کنید. Backdoor راه عبوری است که به صورت مخفیانه از این پس برای شما برای دسترسی به ویندوز پدید می‌آید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز امکان‌پذیر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza


همان‌طور که می‌دانید بسیاری از ویروس‌ها و کرم‌های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‌کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‌کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‌شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‌ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‌توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‌ای سالم داشته باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza


شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که سیستم‌تان رفتار عجیبی را در پیش گرفته است که حس می‌کنید این مشکل ناشی از ویروس باشد. اما با وجود نصب آنتی ویروس به روز، آنتی ویروس واکنشی نشان نمی دهد. و یا اینکه ویروس باعث غیرفعال شدن آنتی ویروس شده است و یا اجازه نصب برنامه‌های امنیتی را نمی‌دهد. در این مواقع چاره‌ای نیست و باید خود آستین بالا زده و ویروس را نابود کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی کار با یک ابزار جانبی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید به هر آن چیزی که بر روی ویندوز شما در حال فعالیت است پی ببرید و در نتیجه رد ویروس را بگیرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza


به طور کلی روش‌های متعددی برای مخفی نمودن فایل‌ها و فولدرها و خارج کردن آنها از دید و دسترس دیگران وجود دارد. ترفندهای مختلفی تاکنون در ترفندستان بدین منظور منتشر شده است. همچنین نرم افزارها و برنامه‌های جانبی کوچک و بزرگی نیز بدین منظور ساخته شده‌اند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید، ابتکاری و پیشرفته بپردازیم که باعث مخفی‌سازی فایل‌ها و فولدرها با درجه امنیت بالا می‌گردد. با بهره‌گیری از این ترفند می‌توانید امنیت و اختفای فایل‌ها و فولدرهای خود را کاملاً تضمین کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza


یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

تنظیمات اندروید, آموزش پرینت گرفتن

پرینت گرفتن کار بسیار ساده‌ای است. تنها کافی است روی رایانه خود برنامه مناسبی برای پرینت گرفتن داشته باشید، یک فایل متن یا عکس را روی آن باز کرده و روی گزینه پرینت کلیک کنید. اما هنگامی که نوبت به سیستم عامل اندروید (Android OS) می‌رسد، قضیه کاملا متفاوت است. تا الان برای پرینت گرفتن مجبور بوده‌اید فایل‌ها را از تلفن همراه یا رایانه لوحه‌ای (تبلت) خود روی رایانه شخصیتان کپی کرده سپس آنها را پرینت بگیرید، اما اگر برای این کار از چاپ ابری (Cloud Print) استفاده کنید، کارها به مراتب آسان‌تر می‌شود....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

 

گوشی گلکسی مگا سامسونگ,گوشی گلکسی مگا,گوشی گلکسی سامسونگ

گلکسی مگا گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی
گوشی 798 دلاری جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی  شفاف  TFT  یا کیفیت 1,280 x 720 پیکسل است  که از نقاط قوت این گوشی هوشمند محسوب می شود. از دیگر نقاط قوت این گوشی می توان به .....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:گوشی,گلکسی,
ارسال توسط morteza

 

در این آموزش ما می‌خواهیم تصویر زیر را به وسیله برنامه فتوشاپ درست کنیم.

ترفند فتوشاپ, فیلتر فتوشاپ, گردباد آتش

طرز کار بسیار ساده هست و فقط کافیه که مراحل رو مانند ما انجام بدید....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:فتوشاپ,گردباد,اتش,
ارسال توسط morteza

 

هدفون PSB M4U 1,ویژگیهای هدفون PSB M4U 1,خرید هدفون PSB M4U 1

نگاهی به هدفون PSB M4U 1
هدفون PSB M4U 1 یک صدای واضح،درست و عالی را در اختیار کابر قرار می دهد. این هدفون دو اتصال دهنده کابل و یک دکمه که کارکنترل و برقراری تماس تلفنی را فراهم می سازد برخوردار است. این هدفون با خود یک کیف شیک برای حمل و پد های اضافه قابل جایگزینی باعث جذب نظر بیشتر کاربر خواهد بود. ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:هدفون PSB M4U 1,
ارسال توسط morteza

 

تبلت,تبلت HP Slate 7,تبلت اچ پی اسلیت هفت

مروری بر تبلت اچ پی اسلیت هفت/ HP Slate 7
بعد از شکست در عرضه تبلت موسوم به TouchPad (اسم تبلت و نه فناوری لمسی) مبتنی بر webOS که بلافاصله با توقف تولید مواجه شد، اچ پی را برآن داشت تا به سوی سایر سیستم عامل ها از جمله آندروید برود که تبلت اسلیت 7 از این دست است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:تبلت اچ پی اسلیت هفت/ ,HP Slate 7,
ارسال توسط morteza

سیستم عامل ها امروزه برای آسان کردن انجام کارها برخلاف گذشته که فقط دارای رابط کاربری متنی بودند از یک رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) نیز استفاده می کنند که کار با آن برای هرکس آسان و قابل انجام است.

اما رابطهای متنی هنوز در سیستم عاملها باقی مانده و بسیاری از کارها در آن انجام داده می شود. در رابطهای متنی مانند Terminal در لینوکس و CMD در ویندوز کاربران به جای استفاده از اشیا باید از دستور نویسی استفاده کنند که شاید حرفه ای تر و در بعضی مواقع برخلاف ظاهر بسیار آسانتر باشد.

در این پست قصد معرفی چند دستور(نسبتا پیشرفته) و یا ترفند در CMD ویندوز را داریم....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

اجرای موسیقی, نرم‌افزار kmplayer

در صورتی که از نرم‌افزار KMPlayer برای اجرای فایل‌های صوتی و تصویری خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که به وسیله‌ی این نرم‌افزار تنها امکان اجرای یک فایل در آنِ واحد وجود دارد. بدین معنی که اگر یک فایل در حال اجرا باشد و اقدام به باز کردن یک فایل دیگر توسط این نرم‌افزار کنید، اجرای فایل قبلی متوقف شده و فایل جدید اجرا می‌شود. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی اجرای اجرای همزمان چندین فایل در KMPlayer بپردازیم. ....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

قطعات سخت افزاری کامپیوتر, ترفندهای رجیستری ویندوز

از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ و یا ویندوزهای قدیمی تر استفاده می کنید؟ امکانات سیستمی جالب توجهی در ویندوز وجود دارد که مخفی بوده و چندان در دسترس نیست. برخی از آنها از طریق منوی استارت و جستجو قابل دسترس هستند اما برخی نیز تنها با وارد کردن کد در کامند لاین قابل دسترس هست. ....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

ویندوز اکسپلورر, تمام دستورات cmd

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش ساده اما کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به باز نمودن Command Prompt ویندوز دستورات موجود در آن را اجرا کنید. این ترفند در ویندوزهای 7 و 8 قابل اجراست. ....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

در این مقاله شما را با نرم افزاری آشنا میکنیم که مخصوص كامپيوترهاي همگاني است! يعني كامپيوترهاي اماكني مثل: مراكز آموزشي، كافي‌نت‌ها، سايت‌هاي دانشگاه و ... ،به اين معنا كه تا وقتي كه اين نرم‌افزار فعال است، كاربر هر تغييري كه خواست مي‌تواند بر روي ویندوز اعمال كند، اما بعد از يك بار Reset كردن كامپيوتر ، ويندوز به حالتي برمي‌گردد كه در آن حالت فريز شده است! ....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

آنتی ویروس, ترفندهای کامپیوتر

قبل از هر چیز این نکته را یادآور شوم که این مطلب به معنی نداشتن آنتی ویروس نیست، بلکه راهکاری است در شرایط بحرانی. پس اولین پیشنهاد ما برای داشتن خیالی آسوده نصب یک آنتی ویروس مطمئن است.

اما روش ما:
روش کار بدین صورت است....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

فرض کنید در محیط Windows Explorer وارد یک پوشه می‌شوید که درون این پوشه فایل‌ها و پوشه‌های فراوانی نیز وجود دارد. اکنون در صورتی که قصد داشته باشید تا سریعاً و بدون استفاده از قسمت Search فایل یا پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید چه خواهید کرد؟ در این ترفند به معرفی یک روش بسیار آسان اما کاربردی خواهیم پرداخت که می‌توانید بسیار سریع پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید. ....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

 مقایسه دو فایل, آموزش کامپیوتر

گاهی نیاز است که دو فایل را مقایسه کرد و فهمید که آیا این دو فایل کاملاً مشابه و هم‌اندازه‌ی هم هستند یا با یکدیگر متفاوت‌اند. جالب است بدانید که این کار به آسانی توسط Command Prompt ویندوز امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

آهنگ ورود به سيستم ‌عامل, ويندوز 8

قابليت امكان تغيير در آهنگ ورود به سيستم ‌عامل (Log on) و خروج از آن (Log off)، در نسخه‌هاي مختلف ويندوز مشاهده مي‌شود، اما كاربران ويندوز 8 نمي‌توانند اين كار را انجام دهند و چنانچه به بخش مربوط براي تغيير آن نيز مراجعه كرده باشند، گزينه‌هاي مربوط به انجام اين كار را مشاهده نخواهند كرد، چرا كه اين گزينه‌ها در ويندوز 8 غيرفعال شده‌است!

اگر دوست داريد همانند ديگر نسخه‌هاي ويندوز، اين آهنگ‌ها را به دلخواه خودتان تغيير دهيد، مي‌توانيد با اعمال يك هك در رجيستري، اين كار را به انجام برسانيد.....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

رمزدارکردن ویندوز,رمز دار کردن اطلاعات در ویندوز,رمز دار کردن اطلاعات در ویندوز7

BitLocker ابزاری است كه به كمك آن می‌توان داده‌های خود را در برابر تهدیدهایی مانند حمله هكرها، سرقت و یا گم شدن محافظت نمود. یكی از بهبودهای امنیتی ویندوز 7 كه تنها در ویرایش‌های Ultimate و Enterprise وجود دارد، ویژگیBitlocker است كه توسط رمزنگاری كل درایوهایی كه ویندوز و اطلاعات شما روی آن‌ها قرار دارد، تمامی اسناد و رمزهای عبور را امن‌تر می‌كند. فقط كافی است یك‌بار ویژگی BitLocker را فعال نمایید، بعد از آن تمامی اطلاعاتی كه روی آن درایو ذخیره می‌كنید به صورت خودكار رمز می‌شوند....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

تغییر صفحه ی شروع ویندوز ۷

 

آیا دوست داریدتصویر شروع ویندوز را تغییر دهید و یا شایدم هم دیگر از دیدن آن تصویر تکراری خسته شده اید.حال تصمیم داریم Logon Background ویندوز ۷ را تغییر دهیم آن هم به سادگی تمام با استفاده از یک برنامه متن باز رایگان!...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

نرم‌افزار winrar, ترفندهای کامپیوتر

نرم‌افزار WinRAR بدون شک معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی فشرده‌سازی فایل‌هاست. در این نرم‌افزار علاوه بر فشردن‌سازی فایل‌ها، می‌توان فایل‌های فشرده با پسوند‌های zip ،rar و... را نیز از حالت فشرده خارج کرد. در WinRAR قابلیتی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان پس از Extarct نمودن یک فایل فشرده (خارج کردن آن از حالت فشرده)، آن را به طور خودکار حذف کرد.....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

 

ویندوز 7, قفل کردن ویندوز, ترفندهای ویندوز

اگر دقت کرده باشید ، هنگام ورود در بعضی از سایتها و پنل های میزبانی وب ، شما فقط 3 بار اجازه ورود به یک حساب کاربری را دارید و در صورتیکه بعد از این تعداد رمز عبور را اشتباه وارد کنید اکانت یا IP شما از طریق سرور بلاک یا در سایت مورد نظر به شما پیغامی نمایش داده می شود که چند دقیقه دیگر تلاش کنید. خوب چنین گزینه ای در ویندوز 7 نیز وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 4 / 1392برچسب:,
ارسال توسط morteza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 308
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1